Veelgestelde vragen
Wil je een OUTFITTERY cadeaubon kopen of gebruiken bij je volgende bestelling?
Hier vind je alle informatie daarover:
Kan ik zelf een bedrag kiezen?
De cadeaubonnen zijn in de aangegeven bedragen beschikbaar: 25 euro, 50 euro, 100 euro, 200 euro, 250 euro en 500 euro.
In welke valuta kan ik de waardebonnen kopen en verzilveren?
De cadeaubonnen zijn alleen in euro verkrijgbaar. En je kunt ze alleen in Duitsland, Oostenrijk, Nederland, België, Luxemburg en Frankrijk verzilveren. De cadeaubon kan niet voor OUTFITTERY-bestellingen in Zweden, Denemarken, of Zwitserland worden gebruikt. Ga voor Zwitserland naar: https://giftcard.outfittery.ch
Welke betaalmethoden zijn mogelijk?
Als betaalmethodes zijn PayPal, VISA, MasterCard, American Express, Maestro en Google Pay beschikbaar.
Kan ik de cadeaubonnen ook per post laten versturen?
De koper ontvangt de cadeaubonnen binnen 24 uur alleen per e-mail als pdf om af te drukken. Een toezending per post is niet mogelijk.
Ik heb de e-mail met de cadeaubonnen niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Na de aankoop ontvang je eerst een orderbevestiging van ons. De e-mail met de codes wordt binnen 24 uur apart naar je toegestuurd. Mocht je geen e-mail hebben ontvangen, controleer dan de spam folder van je e-mail.
"Wanneer je de e-mail daar ook niet kunt vinden, stuur ons dan een e-mail aanservice@outfittery.nl." Voeg de 'cadeaubon'/'waardebon' toe in het onderwerp van de e-mail. Op deze manier kunnen we je aanvraag sneller verwerken.
Als je ook na 24 uur nog geen e-mail van ons hebt ontvangen, neem dan contact op met onze Customer Service.
Hoe verzilver ik een cadeaubon voor mijn OUTFITTERY-bestelling?
1. Om de cadeaubon te verzilveren, maak je gratis en vrijblijvend een account aan op outfittery.nl en vul je je stijlprofiel in, passend bij je budget. Je hebt al een klantenaccount? Ga dan verder met de volgende stap.
2. Je cadeaubon kun je tijdens het bestelproces verzilveren. Het bijbehorende invoerveld vind je aan het einde van het bestelproces onder het adresformulier.
Je betaalt alleen voor wat je houdt, min de waarde van de waardebon.
Houd er rekening mee dat per bestelling slechts één code kan worden gebruikt.
Heb je vragen over het verzilveren van je cadeaubon? Neem contact op met onze Customer Service.
Kan ik cadeaubonnen combineren met andere waardebonnen/acties en deze gebruiken voor dezelfde bestelling?
De cadeaubonnen kun je niet met andere waardebonnen en acties van OUTFITTERY combineren.
Ik of de ontvanger is een Box40 of clubklant. Zijn de cadeaubonnen ook te gebruiken bij onze bestellingen?
Cadeaubonnen kunnen niet worden verzilverd in combinatie met een Box40- of Club-klantenaccount.
Kunnen cadeaubonnen naderhand worden verrekend?
Een verrekening van een cadeaubon met terugwerkende kracht is helaas niet mogelijk.
Hoe lang zijn de cadeaubonnen geldig?
Cadeaubonnen die tijdens het jaar N worden gekocht (ongeacht hun aankoopdatum) zijn geldig tot 31 december van het jaar N+3. Bijvoorbeeld, cadeaubonnen gekocht in 2020 (ongeacht hun aankoopdatum) zijn geldig tot 31 december 2023, dus het is niet mogelijk ze na deze datum te gebruiken.
De cadeaubon kan eenmalig worden verzilverd. Wanneer er na je bestelling een restbedrag overblijft, wordt dit bijgeschreven op je account en automatisch verrekend met een volgende bestelling.
Zijn de cadeaubonnen, eenmaal verzilverd, overdraagbaar op andere personen?
Zodra de cadeaubonnen geheel of gedeeltelijk zijn verzilverd, zijn ze of de restwaarde niet meer overdraagbaar op andere personen.
Let op het volgende:
De cadeaubon kan maar één keer worden verzilverd. Wanneer er na je bestelling een restbedrag overblijft, wordt dit bijgeschreven op je account en automatisch verrekend met een volgende bestelling.
Kunnen cadeaubonnen contact worden uitbetaald?
Een contante uitbetaling van de cadeaubonnen is niet mogelijk.
Is er een minimale bestelwaarde?
Nee, er is geen minimale bestelwaarde.
Kan ik mijn cadeaubonnen annuleren?
Een annulering van de cadeaubon is niet mogelijk. Natuurlijk beperkt dit je wettelijke herroepingsrecht niet.